2014. január 9., csütörtök

Seo tanácsadó feljegyzés 1

Akarom mondani régen sokkal inkább egyszerűbb volt a seo magyarországon, akkoriban nagyon élveztem a seot. A seo nem egyszerű feladat ma sem, akkoriban történt, hogy webspammal simán lemostam a vetélytársakat az élmezőnyből, ma már a webspam, linkspam büntetést von maga után.

A torrentes oldalamat úgy optimalizáltam, hogy a gportálosok vendégkönyveit teleszemeteltem, mára a gportál sem ugyanaz mint régen volt.
Aztán amikor a gportálos linkeket kezdte indexelni a google, simán feljöttem az első helyre, megingathatatlanul ott maradtam. A torrentes oldalam hozta az első milliómat fizetett hirdetésekből, az nagyon jól ment a torrentes oldalam.
Hiába voltak rajta linkek, nem esett vissza, ugyanakkor a spammal értékessé vált az oldalam, viszont értékes linkeket tudtam adni egyéb oldalaimnak is.

Most azt mondom ez már a múlt. Pont az ilyen optimalizálások végett vezette be a google az új algoritmusait is. Ezek az új algoritmusok kiszagolják a web és linkspamot is.

Mi az a négy dolog amiket messziről kerülj el?


  1. Ne vegyél linket!
  2. Ne spammelj vendégkönyvekbe, fórumokba!
  3. Ne másolj tartalmat!
  4. Ne szegdd meg a google webmestereknek szóló ajánlásait!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése